Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D62a62l55i59b26o34r 77Z62a13c11h95o88v82a68l 2850716378239

Já myslím, že ženská lobby by vás ráda viděla na hranici! A to nemyslím tu mezi státy!:-) Díky za pěkný text!

+1/0
26.11.2018 17:22

I10g51o70r 13S35v31a15t10o20s 8605388117915

Vzhledem k frontam na damske zachodky (napr. na benzinkach) si troufam rict, ze tech pohlavnich migrantu bude vice smerem k nam, ted k "pisoaristum".

0/0
26.11.2018 15:04
Foto

P75e92t66r86a 32H83a71v40e49l31k20o91v51á 8343943292

Změna pohlaví v občance vyžaduje i v nejpokrokovějších zemích důkladné psychologické vyšetření, osoba musí prokázat, že trpí genderovou disforií a teprve po 2 letech, když vytrvá v tomto stavu, je jí teprve uznána změna pohlaví. Ne jen tak, bez objektivního prokázání, jak píše autorka. Během této doby musí většinou mít neutrální jméno, jako je Alex. V některých zemích není nutná operace. Přece jenom, je to nepříjemný a bolestivý zásah do těla a ne každý jej chce podstoupit. Sledovala jsem pozorně debatu mezi odpůrcem zákona přijatého na ochranu práv transexuálů proti diskriminaci v práci atp., kdy odpůrce zákona namítal, že nechce používat genderově neutrální oslovení a že by se mohlo jednat o projev nenávisti a proto se snažil celý zákon napadnout, že je to legislativní zmetek. Celá debata se ale smetla s tím, že si může kohokoli pojmenovávat jak chce, jako muže, jako ženo a toto oslovení nesplňuje parametry "projevů nenávisti". V debatě vystupovali aktivisté LGTB, profesoři, co se tím zabývají, atp. a nikdo se nechoval nějak agresivně, spíše zakřikle, plaše, oponenta, se snažili trochu přesvědčit, ale ne ho umlátit argumenty. Navíc transexuálů, narozdíl od homoseuálů, je jako šafránu, jen zlomkový počet, takže se to celé zbytečně nafukuje, aby z toho bylo téma. O legalizaci pedofilního jednání jsem zatím neslyšela, mít sex s mladičkými dívkami je běžně povolen v muslimských zemích za předpokladu sňatku, a některých západních zemích je jen o něco snížena hranice pro sex o zhruba rok či 2 od nás.

0/0
25.11.2018 12:13

P77e52t51r 71S93k96á68c13e95l 6344439669

Profesorům, kteří se GLBT zabývají, doporučuji seznámení:

Statistika o životě a díle GLBT se nachází na www.hcjb.cz, v nich "Zápas o duši" č.68, článek "Homosexualita", autor MUDr.Štěpán Rucki CSc. Precizně je v článku popsána i nutkavá (kompulsivní) porucha chování, tedy závislost. Zkusíš to, zvykneš si a potom jsi závislý. Jak prosté.

0/0
25.11.2018 20:34

P13e31t25r 50S22k91á12c71e43l 6674709239

Názor občana v jedné z mnoha diskuzí:

Poruchy prosazují pouze porouchaný systém, díky kterému by se ani nenarodily.

Lukáš Sedláček, Opava.

Takže uvědomují si slovutní profesoři, co se "tím" zabývají? Cti otce svého i matku svou...platí pro každého zde na Zemi narozeného.

0/0
25.11.2018 20:36

J69á39n 91B58o97k71o45r 9140770296664

Máte pravdu, dospeli sme do dosť pošahanej doby. Slová ako muž, žena, černoch, beloch, aziat atď sú proste len pojmy, ktoré sú nejako definované a sami osebe nie sú nijako urážlivé. Proste len popisujú skutočnosť na základe hlavne vizuálnych vnemov. Niekto má tmavú pokožku? Tak je to černoch. Je toto konštatovanie urážlivé? Podľa mňa nie. A ak sa on sám necíti byť černochom, vari za to, ako sa narodil môže ostatný svet?

Inak, aj ja sa cítim traumatizovaný. Vo svojom vnútri viem, že som sa narodil do bohatej rodiny a teraz nevýslovne trpím, lebo nikto ma tak neberie ;-D

+2/0
23.11.2018 10:42

J27a87r75o10s22l13a26v15a 19K83a11n80i36o39k21o46v36á 7702319982537

Děs !

Frankfurtská škola - "Gramsci dospěl k závěru, že Rusům bránily v přijetí jejich komunistické revoluce křesťanské duše: „Civilizovaný svět zcela prostoupilo křesťanství, a systém založený na židovsko-křesťanských naukách a hodnotách nelze svrhnout, dokud tyto kořeny nebudou přerušeny.

Gramsci tvrdil, že marxisté musejí na Západě spíše nejprve změnit kulturu, protože poté jim moc spadne do klína jako zralé ovoce, než se chopit a zavést kulturní revoluci shora. Změna kultury však vyžaduje „dlouhý pochod institucemi"- uměním, filmem, divadlem, školami, vysokými školami, semináři, novinami, časopisy a novým elekrickým médiem, rádiem.Jedna za druhou musí být dobyta, proměněna a zpolitizována.. Poté by měl být lid pozvolna vzděláván k tomu, aby revoluci "pochopil",a dokonce uvítal.

Takže teď se snaží měnit kulturu přes gender ideologii - Gianfranco Amato - Genderová teorie v praxi - https://www.youtube.com/watch?v=g8sLZ9A_aPI

+2/0
22.11.2018 21:28
Foto

V95e82r28o40n53i86k40a 68V10a94l50í51k54o62v25á 5543567375763

R^:-)

+1/0
21.11.2018 13:16

J27a77n 25R10i84c85h86t66e83r 5212262733705

Před pár dny jsem četl článek, že nějaký mládenec žaluje nemocnici, že ho "předělali" na ženskou. On sice byl poněkud zmatený, ale doktoři ho tam přesvědčili, že se vlastně cítí být ženou a k operaci samotné dokonce došlo relativně brzy.

A o tom to je..

+3/0
21.11.2018 10:58
Foto

J37a63n36a 22M57a59j22o91v14á 4385702846123

R^

+1/0
21.11.2018 11:04

P41a56v11e50l 65L98a18n85d56a 6679900971524

Je to tak. Hyperkorektní, ukřivděná doba. Blbci ze sebe dělají chytré, zloděj se tváří jako mravokárce. Otec od rodiny platící daně a hypotéku je sám v menšině. Kde se tohle zastaví? Nebo už je pozdě? Zastaví západní civilizace úpadek vlastní morálky? Možnosti, poučit se z historie, jsou.

+9/0
21.11.2018 10:32

J61i23r26k75a 36P46r55o41c12h35á19z21k15a 6922444443288

Asi jako tvrdit, že volební právo pro ženy byl Trojský kůň pro legalizaci volebního práva pro děti. A pedofilie, samozřejmě.Troufám si objektivně tvrdit, když Daniela Kovářová může "objektivně" posuzovat, kdo si co zaslouží, že to právě z ní mluví závist, touha po úspěchu, po majetku či po výhodách...

0/−11
21.11.2018 9:08
Foto

J89a53n73a 39M80a71j18o26v85á 4865192486143

Ve vašem případě dělám výjimku a posílám mínus, nejspíš minimálně letos poprvé. Volební právo není "přirozená" věc, vznikla s vývojem sociálního uspořádání a jeho systémů. Takže volební právo pro ženy by tak mohlo (pokud akceptujete, že žena je méně než muž) být na cestě k legalizaci volebního práva pro delfíny nebo děti. Pokud akceptujeme, že muž a žena jsou si rovni, tak prostě udělal systém chybu, když ženy opomněl a prostě ji napravil.

Pohlaví je naopak předurčeno biologicky. Ženský jsou ženský a chlapi jsou chlapi. Ano, občas má někdo smůlu a kluci koukají po klukách, holky po holkách, prostě se jim to špatně poskládalo v hlavě. Pak nechť si žijí po svém. S ostatními věcmi je prostě třeba umět žít a vnímat je jako rámec toho, co nám nadělila matka příroda. Jak to, že někdo vnímá, že společnost ztrácí jakékoliv mantinely (a bude to velká pohroma - máte děti? Já se o ty své v tomto směru už trochu obávám) souvisí se závistí? Myslíte si snad, že autorka závidí chlapům klučičí toalety? Maličko absurdní ne?

+5/0
21.11.2018 11:04

P82e25t46r 57S17k23á81c83e24l 6944389369

Souhlas, geny se kterými jsme přišli na svět jsou zbraň, spouštěčem je prostředí a naše rozhodnutí. Když vychovatelé opomenou vštípit odpovědnost a touhu po vzdělávání, vlivem nudy dochází k prohřeškům proti přírodě. Výsledkem je závadný stav, který z historie lidstva známe. Jsme poučitelní, my nečitelní...?

0/0
25.11.2018 20:18
Foto

J73a16n17a 74M52a59j92o87v14á 4435262656623

Ano, pojmenovala jste to tak, jak to vnímám...a nemohla jsem to přirovnání najít. Trojský kůň. Víc než dobré, i když neveselé, čtení.

(I když, ta představa, že mohu usoudit, že jsem důchodce a každý měsíc mi něco přistane na účtu...ta by šla, ne?)

+5/0
21.11.2018 7:32

K91a32r58e49l 35N18o69v58á43k 4519446440197

velmi dobře,...... jak jednoduché,....... a jak složité pro někoho toto pochopit !!!!!!

+2/0
21.11.2018 7:28

J25i92r75k34a 92B70r10u65n55n92e90r 4578922659117

R^

+6/0
21.11.2018 1:44

M30i87c68h13a43l 28P26a12u86l72í28č20e39k 2653205495925

Já osobně souhlasím s tím, pokud se nad různými, pro nás samozřejmými věcmi, pozastavujeme a uvažujeme, zda to tak musí být, nebo zda by to nemohlo být jinak. Často se opravdu zjistí, že věci nejsou ve skutečnosti takové, jak se zdají. Ale zase je potřeba mít limity. Lidská společnost potřebuje mít alespoň nějaké pevné body, aby se nezhroutila, takže si zase nemůžeme dekomponovat úplně všechny pojmy, které byly po tisíciletí stabilní. Např. taková matematika stojí na několika axiomech, které se prostě nezpochybňují, např. že "existuje bod" apod. Zkuste tyto axiomy rozložit a celá matematika se vám zhroutí jako domeček z karet. Nikdo doufám nezpochybňuje, že by to bylo zcela zbytečné a pro společnost obrovská ztráta. Nebo třeba obyčejný "život" - každý bude souhlasit, že život existuje, přesto vědci nemají jednotnou spolehlivou a přesnou definici, co to vlastně život je. Ale budeme kvůli tomu zpochybňovat fakt existence života?

Pro lidskou společnost to platí také. Např. pohlaví lidem určilo určité místo a směr cesty ve společnosti, přitom jeho typ byl vždy zcela objektivně daný. Prostě se narodí dítě, podíváte se mu mezi nohy, a hned víte, zda je to kluk nebo holka (ano, možná velmi výjimečně ještě hermafrodit). Hotovo, to je celé. Nějaké nesmysly typu, že "záleží na pocitu", to už atakuje zdravý rozum. Člověk je biologicky stejné zvíře- savec jako ostatní savci. A rozlišujeme snad více než 2 pohlaví třeba u psů nebo koček??? Nelze se řídit nějakými pocity, ale objektivní realitou. Pokud je někdo africký černoch, tak je prostě černoch, i kdyby si 100x myslel, že je blonďatý Švéd. Člověk vážící 300 kg prostě JE obézní, ač si myslí, že je hubený. Šedesátiletému člověku prostě JE 60, i když se cítí na 40 (to je reakce na článek o Nizozemci, který chtěl posunout datum narození v občance o 20 let). Člověk si může o sobě 100x myslet, že je kůň, ale pořád bude člověk.

+25/0
20.11.2018 21:55

K66a98r46e68l 88N91o83v45á90k 4139736550767

a někdy se i jako kůň chová, ale to už je další stadium;-D;-D;-D;-D;-D

+1/0
21.11.2018 7:29
Foto

J36a10n76a 23M10a42j36o63v24á 4185762146183

Tak Caligula měl koně i v senátu...ale ono to celkově moc dobře nedopadlo, tak nevím, proč si to zas děláme :-).

+1/0
21.11.2018 11:20

D52o83m29i79n20i59k 82S34t98a23r26y 4502899918372

Protože už se máme moc dobře - jako Římané v době rozkvětu. A právě z toho bychom si měli vzít i ponaučení - jak to s velkým, mocným a pyšným Římem dopadlo ...

0/0
26.11.2018 19:02

J25a33n 87Z93á31t14u69r47e65c82k68ý 9763123417292

Lidská společnost potřebuje mít něco jako pevné body, dejme tomu. Problém ovšem je, jak máme přijímat tyto body jako pevné, když víme, že onu pevnost jsme jim vnutili právě my. Je to otázka oné nezpochybnitelnosti limit a bodů. pokud garancí těchto bodů jsme jen my, lidé, pak je nelze považovat za nezpochybnitelné a pevné, lze je považovat jen za pokládané za pevné. A pokud stanovíme nějaké body jako nezpochybnitelné, pak spolu s nimi konstruujeme nějaký soubor nezpochybnitelných pravd a jejich vykládačů. Pokud přijmeme společnost, v níž vládnou absolutní pravdy, které nesmí nikdo zpochybňovat (jinak by nebyly absolutní), je to totalitní společnost, v níž její členové nemohou nahlédnout vlastní pravdu a vlastní stránku reality. Ale proč bychom se nemohli obejít bez věčných pravd? Vždyť věda během dvacátého století zaznamenala vývoj mnoha vzájemně neslučitelných úhlů pohledu na realitu a odhalila vlastní nepřekonatelné metodologické trhliny ve zkoumání reality. Kvantová fyzika, Heisenberg, superstruny, paradigmata, superstruny, alternativní logiky, odlišné matematické přístupy, teorie chaosu... každý aspekt reality jsme už dávno zpochybnili a uvědomili si, že to, co jsme považovali za neměnné a absolutní, je vždy ovlivněno jak naším náhledem, tak historickými podmínkami. A kupodivu se svět ani společnost nezhroutila a žijeme dál...

A jak pohlaví lidem "určuje určité místo a směr cesty ve společnosti"? Narodí se dítě, podíváte se mu mezi nohy, je to kluk, nebo holka. Ano, proti současné anatomii pohlaví nic nemám. A dále? Co je ono "místo a směr", které někomu určí to, co má mezi nohama? To je to, co mě právě trošku na Vašem přístupu děsí, pane Pavlíčku. Źe považujete lidský život nasměrován podle toho, co má někdo mezi nohama. A že to je objektivně a nezpochybnitelné platné, kdo kam v životě půjde či na jakém místě zůstane. Jakoby to nějak samotné pohlaví determinovalo. A to je taky zásadní problém, proti kterému gender teorie i já protestujeme...

+1/0
21.11.2018 10:51

P76a10v82e90l 45R71y86š92k53a 1255246303783

Když jsem se narodil tak se mě podívali mezi nohy a věděli že ze mě nikdy nebude matka !! Poradíte jak to změnit ?

+1/0
21.11.2018 11:16

J58a42n 54Z75á24t56u95r81e96c37k84ý 9623753347262

Matka z Vás asi nebude, je mi to líto. Ale znamená to snad, že budete anebo nebudete otec?

0/0
21.11.2018 11:52

P35e15t73r 52S82k55á21c18e90l 6764299499

Souhlas. Jedním z pevných bodů každé funkční společnosti vždy byla a je rodina. Funkční společnost se vyznačuje sounáležitostí (ležíte na chodníku a přivolaná pomoc vás zachrání) a regulací (společnost ohrožuje vrstva ukrutníků, vedení státu zasáhne). Podobně funguje rodina, funkční rodina - nikdy nenechá jednoho z nich padnout. Vždy se jednoho z nich zastane, pokud je cizím elementem ohrožován. Takže suma sumárum, rodina byla, je a bude základem funkčního státu. Historie nás o tom přesvědčuje. I tento citát:

"Muž je sloup stanu, žena jeho plachtou a děti jsou provázky, které stavbu spojují" » Arabské přísloví.

+1/0
25.11.2018 20:30

Z25d39e27n79e27k 84H63o59r18n20e67r 4364891182553

Tento zlý posměch nad lidským problémem je mi z duše odporný.

+3/−13
20.11.2018 20:39

J85i67r26k68a 59B33r92u95n75n32e51r 4408812899207

Z duše odporné je mi Vaše přiznání.

+4/0
21.11.2018 1:34

K59a43r85e32l 42N16o76v79á82k 4839846820317

zlý????, prostě podívat se jen pravdě do očí :-/

+3/0
21.11.2018 7:30
Foto

P18a40v50e63l 69P76e86l71á15n 4784961863455

Nikdo kromě mne, neví jak se cítím já(irelevnantí že jsem muž), tedy je nesmysl, tvrdit, že se někdo cítí být mužem a někdo ženou. Každý ví pouze to, jak se cítí on sám. Stejným principem nikdy nezjistíme, jak někdo jiný vnímá barvy nebo slyší zvuky. A pokud jde o svoje "já", ke kterému pronikneme pomocí hluboké meditace, tam nehraje pohlaví už vůbec žádnou roli.

+1/−1
20.11.2018 20:07
Foto

J88a76r12o42s56l11a17v 11H81e35r46d44a 5911825989975

...a když a kdyby.....a kdyby se někdo cítil být bobrem, bude žádat soukromou přehradu... Pěkný pecky jste tu rozjela:-)

+9/0
20.11.2018 18:54

J78i22r72i 70T14i97c68h20y 2776639602137

Mel bych si dat praci, clanek prelozit a pokusit se to otisknout v nejakych "zapadnich" novinach jako prispevek ctenare. Ale oni by mne to neotiskli.

0/0
20.11.2018 17:57

T95e50r97e90z15a 33H76a40j86k56o54v92a 5637452534710

Blaboly netisknou.

+2/−12
20.11.2018 18:22

K61a88r48e34l 26K26u20č43e32r66a 7165131943760

Tak, tak, jejich starosti a Rothschildovy peníze. ;-D

+4/0
20.11.2018 17:31

B41o27h13u14š 37H51a59v25e60l 7270362367448

Bacha, (trojani) Přináší nám starosti a bude stát ty prachy. Slibovali jen registraci (dva prstíky si ohřejeme a půjdeme), nyní chtějí manželství ....

+3/0
20.11.2018 20:42

P37e64t60r 89Š24i30r46o40k18ý 4501143717

R^. Dovedeno ad absurdum může být trpící menšinou každý jedinec. Pak budou všichni v právu vůči všem ostatním;-D.

+12/0
20.11.2018 17:18

M57i98r81o58s49l69a31v 19V57l75a81s59á39k 4178770613952

Jo, jo a maně vzpomínám na příběh o nahém králi.

+1/0
20.11.2018 16:57

J77a94n 71B68u12r98d55a 4612659371612

Jak může někdo legalizovat pedofilii, když pedofilie není trestná?

+4/0
20.11.2018 16:14

V88l79a59d78i89m52i81r 64H32o27l45y 6697986381392

Nejspíš byla myšlena legalizace pedofilních vztahů.

+1/0
20.11.2018 16:35

T97e19r47e19z29a 80H15a38j51k25o56v71a 5427592184720

Nikdo to nechce legalizva.

+1/−2
20.11.2018 18:22

J76a10r55o63s73l76a43v 21A14d81a13m76o19v54i22č 5504265717369

Vy asi neznáte toho/tu šílence z Kliniky, Marii Ferinu, ten/ta za to bojuje už dost dlouho. Nedávno na Klinice znásilnil/la dvě ženy (no ženy) a zachtělo se mu/jí mladšího masíčka.

+3/0
20.11.2018 19:08

Z13d28e13n43ě84k 83B98á37r14t46a 2193384627305

On o tom rozhoduje...?

0/−2
20.11.2018 19:17

J91a82r78o84s26l42a88v 52A90d70a36m34o24v34i86č 5934935167979

Feťácká Klinika prosadí vše. Po protiprávním obsazení cizího majetku s nimi nehne ani policie, ani soudy.

0/0
21.11.2018 7:40

A52n56t78o56n27í54n 83K44o86u40n82o77v41s76k16ý 9478880278168

Přesně tak.

Já se například cítím o 20 let mladší než je můj skutečný věk.

A tak si asi zajdu požádat o novou občanku.

Ať mi do ní zapíší věk o 20 let nižší...

+1/0
20.11.2018 15:42

Z46b79y32š35e80k 90H34l46i18n55k64a 3451753460473

Já zas prohlásím, že se cítím o několik let starší a půjdu si zažádat o plný nekrácený důchod. ;-D

+8/0
20.11.2018 15:47

P89a68v64e81l 46V57é95b17r 5319642962671

To já se cítím miliardářem a požaduji, aby mně ten šek na 200 melounů banka proplatila...

+2/0
20.11.2018 16:47

R30o51s68t46i83s78l17a53v 32C30a26h19a 6333517177461

Do obcanky se vek nezapisuje.

0/−1
20.11.2018 23:18

V45l63a71s18t87i86m34i55l 69K98a72š95p41a46r 9451446642379

Ale rodné číslo ano - čili ten věk ;-)

+2/0
21.11.2018 0:47

R36o35s72t68i79s98l57a91v 11C47a35h10a 6863837827181

to, ze e z toho da spocitat vek je jen Vase interpretace ;-DPocitovy vek z toho nespocitate. Rodne cislo pouze obsahuje datum narozeni.

0/0
21.11.2018 10:15

J77a17r39o63m64í73r 11K36r92á69l 4360979494309

No a to je právě to špatné. ;-) Měli by to tedy Antonínovi změnit.

0/0
24.11.2018 21:56

Z81b85y25š39e33k 65H71l68i80n14k91a 3751403780103

A co když je někdo bačkora? Pokud vím, tímto výrazem se označují jen muži. Přitom bačkora je rodu ženského. Tedy myslím, že by takový měl chodit na dámské záchody a na plovárně do dámských sprch.

+1/0
20.11.2018 15:33

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz