Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Nevím proč, ale mám dojem, že by některé ženy rády žily ve světě jako vystřiženém z filmu "Sexmise";-D

A děkuji Vám za krásný příspěvek... a samozřejmě karma..

25 2
možnosti
DP

No nevím, jestli ten film viděly do konce. Nakonec to všecko stejně řídil chlap.;-D

0 0
možnosti
VS

Dokonalé, děkuji. ;-)

1 2
možnosti
Foto

J90a91n35a 78M87a97j98o25v17á

7. 11. 2017 20:57

Napsala jste to právě tak, jak mi to víří hlavou. Díky.R^

7 0
možnosti
Foto

J79a88n 33N61e29o59r34a86l

7. 11. 2017 19:46

Hezký článek. Hezká ťafka všem těm pitomcům, co nejen u nás, ale kdekoliv (tam, myslím, podstatně dříve) z nedostatku sexu a z trauma z toho plynoucího vymyslely pojem "sexuální harašení". Všimněte si, prosím, že jsem použil tvrdého "y" ve slově vymyslely. Protože to samozřejmě byly ženské. Od gymplu, kdy jsem na to přišel poprvé, jsem si vždy plácnul, pohladil, dotknul se. Je to příjemné...a věřím, či vím, že pro obě strany, pokud to má nějakou úroveň a ne vulgárnost. Harašení vymyslely "baby", které nikdo neoplácával. A další chlapi si z toho udělali džob. Ať žije harašení. Jan Neoral, exstarosta Trokavce.

20 2
možnosti
TH

Jak muzete tvrdit, ze je to prijemne pro obe strany? 8-o

Nekdy je to na zvraceni.

1 0
možnosti
Foto

proboha jen to ne8-o!

sex je přecek ořením života a prospívá zdraví:-)

samozřejmě chápu že jste to psala s ironií a tak s jen pochechtávám-ale je fakt, že někdy je to naopak nemůžete prohpdit nic dvojsmyslného s mírně erotickým podtextem aby to chlap nebral hned jako výzvu k akci:-)R^

2 1
možnosti
Foto

Je to tak, s obavami denně vycházím ven z domu a rozhlížím se. Klopím zrak před ženami a obcházím je širokým obloukem.

Jsem in.

13 0
možnosti
TH

Myslim, ze rozumite tomu, kde je hranice.

1 0
možnosti
ZH

R^;-D rovněž pravdivá varianta

3 0
možnosti
EK

Můžete se snažit jak chcete, ale stejně se mužským nezavděčíte. Kdyby to bylo naopak, žádný chlap by takový článek nenapsal.

1 16
možnosti
SN

:-).....Evo, mně se článek líbí, je to tak! Já jsem ještě ze staré školy, to už dnes nikdo nepochopí. Byl jsem na střední škole v Chrudimi bylo nám 15 a my jsme si s holkama z gyplu vykali. Teprve po bližším seznámení se přešlo na tykačku. Byla to jiná doba. Otevřít stejně staré dámě dveře byl povinnost, to žádný kluk neporušil. Samozřejmě také v tanečních.....slečno smím prosit, pokud jsme se blíže neznali! Zajímavé, ale mně se to líbilo! !!!V

3 0
možnosti
  • Počet článků 189
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 2315x
Rodinná advokátka a spisovatelka, podle níž všechno začíná a končí v rodině. Senátorka ČR za obvod č. 7 (Plzeň - město).

Seznam rubrik