Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já mám jen všetečnou otázku. Když jste v r. 1987 kandidovala na vstup do KSČ, co Vám na to rodiče řekli? Myslím, že lehké proplácnutí by tehdy nebylo na škodu. :-P

2 1
možnosti
Foto

Řekl bych, že to je takový sflikovaný pokus o kvadraturu kruhu. Přínos, využitelnost a smysluplnost takového textu dramaticky limituje k nule.

1 4
možnosti
BG

"Moje maminka na takový argument říkávala: A když tvůj spolužák skočí z okna, musíš za ním skočit taky?"

Vaše maminka se uchylovala k trapnému a nefungujícímu argumentu, který používá mnoho lidí bezmyšlenkovitě i dnes. Nepochybuju o tom, že Vy někdy taky. Už jen proto, že po skoku z okna následuje úraz, přinejhorším smrt, což si nepřeje ani ten, kdo něčí rady poslouchá. Přijetí návrhu, který zavedli v jiné zemi, opravdu neznamená, že musíme přijmout naprosto všechno. Tím se dostávám k tomu, že zbytečně vyhrocujete situaci do extrému. Proč by ta myšlenka nemohla být dobrá? Jen proto, že si to myslíte Vy?

Další věc: proč rodiče své děti bijí? Proč mají vůbec tu potřebu? Vychovali je snad špatně? Já jsem se bez bití obešel, prostě jsem rodiče poslouchal a případně s nimi polemizoval o tom, jestli to, co po mně vůbec chtějí, má smysl. Čili takhle ta Vaše super úžasná dokonalá heterosexuální rodina vychovává děti? Ono bití (je jedno, jestli je to výchovný pohlavek nebo týrání) má být předávání toho mužského a ženského vzoru? Je docela zajímavé, že se o tomto tématu zmiňujete právě Vy. Hájíte tu tradiční rodinu, ale přitom poukazujete na její nešvary. Takže asi tak super nebude, což?

1 4
možnosti
Foto

" Přijetí návrhu, který zavedli v jiné zemi, opravdu neznamená, že musíme přijmout naprosto všechno. "

Tuhle větu vám rád brzy připomenu.

0 1
možnosti
Foto

Ta myšlenka je paranoidní. Tak stát má útočit na silnou rodinu. A kdo může za to, že polovina rodin se rozpadá? Také stát? Kdo může za to, že spousta dětí ani rodinu nemá? Také ten zlý stát? Nebo za vše mohou dokonce ti strašidelní "neormaxisté"? Nebo snad tu polovinu rodin zničili homosexuálové?:-)

8 2
možnosti
BG

Tak já se teda přiznám. Polovinu rodin jsem zničil spolu se svým manželem. Ale byla to dřina, takže si příští rok dáme pauzu. :-P;-);-D

1 3
možnosti
  • Počet článků 189
  • Celková karma 30,93
  • Průměrná čtenost 2315x
Rodinná advokátka a spisovatelka, podle níž všechno začíná a končí v rodině. Senátorka ČR za obvod č. 7 (Plzeň - město).

Seznam rubrik