Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Slušný přehled o pivní situaci. Jen mě tam malinko zaráží věta "další chutné kousky lze najít v běžných obchodech". Tak takové běžné obchody teda neznám. Určitě nic, co by sneslo srovnání s jmenovanými pivy v článku.

0 0
možnosti
Foto

Karma, na pivo máte dobrej vkus :)

0 0
možnosti
JM

Před koronáčem jsem chodil jednou týdně do hospody. Někdy dvakrát. Když mě manželka pustila. A pro případ nouze jsem měl v lednici pár lahváčů.

Teď mám lednici narvanou lahváčema a petkama, že nestíhá chladit. Když jdu nakupovat cinkám jak pan Lorenc, nejlevnejší zedník v kraji z filmu Na samotě u lesa. A pro případ nouze, a že nouze je každej večer, manželce podezřele "vysychá" rum do cukroví. :-)

Zkrátka jsem se docela slušně rozchlastal. Už aby to skončilo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 189
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 2315x
Rodinná advokátka a spisovatelka, podle níž všechno začíná a končí v rodině. Senátorka ČR za obvod č. 7 (Plzeň - město).

Seznam rubrik