Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jsou li pro vás děti FRACKOVÉ  , pak by vás měli sterilizovat a k dětem NIKDY  nepouštět...

0 0
možnosti

A pro Vás není ani jedno dítě fracek?

0 1
možnosti

Při hlídání tříleté nemocné vnučky jsem narazila na problém. Rozhodla se, že bude v letních šatičkách na ramínka. Jakákoliv dohoda (tři různé mikiny s dlouhými rukávy na výběr) nefungovala. Dostala se do hysterického řevu a trvala na šatičkách, zamítla i variantu mikiny pod šatičky.

Tak jsem přestala domlouvat a pleskla jsem ji na zadek. Po chvilce přišla v mikině a začala mě objímat.

Jak jsem měla reagovat?

Nechat dítě s teplotou polonahé, protože je to její vůle a právo?

3 0
možnosti
Foto

Děti s teplotou musí chodit nabalené?:-)

0 0
možnosti

Vysvětlovat pětiletému pacholeti, že nesmí přebíhat přes silnici,protože ho může přejet auto, že nesmí lézt po výškách protože by mohlo spadnout a zlomit si  ruku je absurdní neboť prostě to nepochopí.. Plácnutí na zadek jej většinou přesvědčí...

Ano, děti mají určitá práva, ale musí mít i určité povinnosti. A když je neplní, tak logicky následuje trest! Jenže jaký???

3 0
možnosti

Velice rozumná úvaha a je opravdu potřeba se zamyslet nad tím, kam spějí dnešní možnosti rodičů vychovávat svoje dítě. Jsem zcela pro, že děti mají respektovat a ctít rodiče a rodiče by měli určitě respektovat i svoje děti. Ale nikdy by se neměli přestat řídit vlastním citem a rozumem. Dle nových směrnic jsem byla na svoje děti přísná až tvrdá. Netrestala jsem je fyzicky, pokud to nebylo výslovně nutné a pokud bylo, pak šlo o výchovné plácnutí, ne výprask. V Norsku už bych je samozřejmě dávno u sebe neměla. Dnes jsou v pubertálním věku a máme skvělé vztahy. Ano, občas musím zvýšit hlas. Tohle období není snadné a je ve znamení téměř naprosté sebestřednosti dospívajících. Nepotřebuju a ani nehodlám poslouchat žádný systém nakazující mi, jak se mám správně chovat ke svým dětem. Já jsem rodič. Já je znám lépe než kdokoli jiný a pokud mám všech pět pohromadě, vychovám z nich slušné, dobré a hodnoty respektující občany bez varovně vztyčeného ukazováčku státu

3 0
možnosti

No asi by bylo dobre doplnit, ze v tom citovanem paragrafu Obcanskeho zakoniku je napsane, kdy toto neplati.

Takze u toho zminovaneho trileteho ditete opravdu nemusim zduvodnovat vse a cekat na jeho nazor az si to rozmysli.

1 0
možnosti
Foto

Už můj nebožtík táta říkal, že svět se v zádel obrací...

2 0
možnosti

Namísto péče o zodpovědnou výchovu dětí se společnost orientuje na tupá psaná pravidla. To je šílené

5 0
možnosti

J95i47ř50í 82N15o30s82e26k

29. 1. 2015 9:32

Plácnutí přes zadek tam, kde slova nestačí, a zákaz televize tam, kde nefunguje domluva, to není týrání ani násilí! Pokud to dítě ponižuje, uvědomte si, že fracek ponižuje rodiče svou arogancí. atd. Jakmile začneme klást rovnítko mezi plesknutí a výprask řemenem, tak končí civilizace.

10 0
možnosti

Chápu. Ale v Norsku by vám za jedno jediné takové plácnutí sebrali děti a už byste je nikdy neviděl. A o tom je i blog. Jestli se řítíme stejným směrem. Směrem ke zřízení, které považuje nutit dítě vzít si čepici za nepřiměřený psychický nátlak.

4 0
možnosti

Odpověď je jednoduchá, je potřeba dodržovat zákony, i když jsou to frackové a i když s nám zákony nelíbí.

2 4
možnosti

Podle této logiky bylo správné posílat židy do plynu, protože to přece tak bylo v zákoně. Opak je pravdou, každý občan je povinen vzepřít se zákonu, který neodpovídá morálce nebo zdravému rozumu.

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS