Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

No.... Protektorát !  

Jak dlouho bude naším Pachatelům Dobra trvat, než jim dojde, jaké pole působnosti se jim otvírá.... Kdy tu vznikne český Barnevernet ?

Orwell 2015

1 0
možnosti
JF

J44a94n 12F31r48o82l66í61k

22. 1. 2015 15:03

Tento, jistě odborný názor právničky, by si měli přečíst všichni diksutující k rozvířenému případu norských dětí paní Michálkové.

1 0
možnosti
JK

Ano, je to děs...

video - Boj o české děti: Z chapadel norských úřadů není cesty ven - http://jdem.cz/brht99

0 0
možnosti
PGS

Je zcela jistě možné aby dítě mělo na to, či ono jiný názor, než rodiče. Nicméně protože vychovávají a za výchovu zodpovídají rodiče, ne dítě, starají se a živí rodiče a ne dítě, dospělí = zkušení a plně odpovědní jsou rodiče, ne dítě, platí  názor rodičů, byť se dítěti nelíbí a dělá třeba křik, vynucuje si zlobně své, trucuje s dělá naschvál. A je-li třeba, mají rodiče plné právo užít přiměřený donucovací prostředek, včetně pohlavku, nebo nasekání na zadek. Země, kde to nechápou a odebírají dcery matkám proto, že v zimě za mrazu dávala trucovité dceři čepici a ta jančila, jsou odsouzeny k úpadku. Jankovité, nedospělé trucovité děti tam budou vychovávat dospělé!:-/Rv

1 0
možnosti
JK

No, baby stylu - domovní důvěrnice se pomějou, a sociálka až třeba i soud Vám to objasní, že jste tyranosaurus !!!

Do pihele !

0 0
možnosti
HA

....Samotná maminka tak dnes už bez souhlasu tatínka nerozhodne...

To není žádná novinka, v roce 1971 jsem jako 16ti letá chtěla jet do NDR a musela jsem mít na žádosti o výjezdní doložku na 2 týdny souhlas mého otce, kterého jsem v životě neviděla. To byly nervy, jestli mi to zkazí a napíše, že nesouhlasí....

0 0
možnosti
MZ

Stále čekám, kdy pisatelka rozšíří své portfolium erotické literatury... a ona se dala na blogy.8-o

0 0
možnosti
MP

přemýšlím, co se skrývá za formulací "chodit za otcem na styk" a ono to bude asi těžká perverze

0 0
možnosti
LK

Trochu mimo tema, ale je to sokujici -        https://www.youtube.com/watch?v=T_HaH4OsA8M

1 0
možnosti
JK

To není mimo téma, bohužel.. s těmi novotami v zákonech se čehosi takového můžeme klidně dožít. Jen co se proberou Pachatelé Dobra...

Lidovec Zdechovský ostře: Ministryně Michaela Marksová je buď líná, nebo neschopná! -  http://jdem.cz/brh2c6

0 0
možnosti
JT

Ja tam zadny problem nevidim. Pise se, ze rodic musi pri rozdodovani brat v potaz i nazor ditete. Tak si ho vyslechne a kdyz je to blbost, tak na nej nepristoupi a je to. Presne podle zakona.

2 1
možnosti
AJŘ

I když to blbost není. Já musela na ekonomku, i když se mi příčila, Nejlepší zaměstnání jsem získala, bez ohledu na vzdělání, kde jsem drze zvládla konkurz, bez patřičného vzdělání.

0 0
možnosti
OF

No nevim. Pokud se rodic o dite zajima, vi co ho bavi a v cem je dobre a podle toho vybere nekolik oboru a skol, spolecne s ditetem si sednou, dite rekne co by chtelo, spolecne si ty skoly projdou a vyreseno. Nejhorsi co muze rodic udelat je rict "pujdes na gympl protoze jsem to rekl(a) a basta" a kluka pritom zajimaji auta a chce delat automechanika nebo kuti s tatou v dilne a chce delat truhlare.

1 0
možnosti
JN

Nojo, ale ja chtel byt kosmonautem nebo kovbojem (ale fakt je, ze o par let driv nez v 15) a nekteri spoluzaci chteli byt i popelarem ....   Nastesti stredni skola kovbojska ani kosmonautska u nebyla a neni, takze jsem sel na elektro-prumyslovku (treti zamestnani, co jsem chtel byl opravar televizi).  No a TV jsem neopravil ani jednu, ale i tak se mi vede dobre, alespon financne.

Ale stejne je Old Shaterhand frajer :-)

2 0
možnosti
Foto

J43a44n52a 51M67a74j70o81v49á

20. 1. 2015 22:11

Nejspíš dětem ještě nějakou dobu NOZ ke čtení nedáme:-)

1 0
možnosti
OK

Teda vy to máte nalajnovaný. Nechtěl bych být vaším dítětem. Rv

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS